Placky 25mm, připínací, placky 44mm přípínací, placky 25mm magnetky, placky 44mm magnetky. Letáčky se postrácejí, placky od plackera zůstanou.

pondělí 10. prosince 2012

Svatební placky SKA PUNK party

Na nástěnce za monitorem mam pár let zkušební vzorek placky. Vzpoměl jsem si na ní, protože jsem potkal kamaráda, který ji nosí připnutou prostě, protože se mu libí. Byl to povedenej večírek, kdo tam byl tak ví. Kamarád Ben dodal na papíru fajn skici a celkovou ideu akce, finální grafické zpracování jsem dělal já jako svatební dárek. Lisování byla normální zakázka. Vznikly placky o rozměru 25 a 44mm, tuším, že jich bylo dohromady kolem stovky nebo něco málo přes, další tiskovinou byly letáčky( plnily funkci pozvánek), realizované na digitálním tisku, které prostě ke každé punk und ska akci patří. Celková idea byla fajn, sešla se hromada kamarádů a byla sranda napříč generacemi i hudebním stylem. Lobendava forever:).

www.placker.cz/

1 komentář:

  1. Placka je první zkušební vzorek, protože designu tam bylo hodně a potřeboval jsem vidět zda se nezalejvají drobnosti atd., do finále se toho už moc neměnilo, krom úpravy typografie.

    OdpovědětVymazat