Placky 25mm, připínací, placky 44mm přípínací, placky 25mm magnetky, placky 44mm magnetky. Letáčky se postrácejí, placky od plackera zůstanou.

středa 2. ledna 2013

Placky pro The 5 Finger Discounts

O svátcích jsem mimo jiné uklízel, což mně moc nebaví, jde mi to strašně pomalu a pořád se nemůžu rozmyslet co vyhodit a co ještě nechat. Při skartování starších tisků na mně, ale vykoukl arch s plackama pro The 5 Finger Discounts. Přestože mají nahrávky krom singlu v hodně punkový kvalitě, zase jsem si to rád poslechl. Takže jo jo jo, řízná, uřvaná směska punku hc a ska zahraná pěkně od srdíčka. Atmosféra, která je z toho cejtit mně prostě baví. Odkaz here: bandzone.cz/the5fingerdiscounts

Nezapomeňte. Koupí ofiko merchandisu, placek podporujete svojí oblíbenou kapelu.

Na aršíku je hezky vidět prostor okolo motivu, který se ohýbá dovnitř placky a z části je potom vidět na boku placky.  www.placker.cz/?page=data

 

Žádné komentáře:

Okomentovat