Placky 25mm, připínací, placky 44mm přípínací, placky 25mm magnetky, placky 44mm magnetky. Letáčky se postrácejí, placky od plackera zůstanou.

úterý 17. září 2013

Placky pro ČINOHERNÍ KLUB V ÚSTÍ NAD LABEM

Ústí nad Labem je moje srdcová záležitost, strávil jsem v tomto městě dost času na to abych si ho mohl zamilovat. Surové, smradlavé, v troskách, ale stále elegantní. Nikdy nezapomenu na cesty kolem Setuzy, na příjemné Klíše, polozapomenutou zimní Větruši, výšlapy na Erbenku a okolí. Na bary, kluby, knajpy i fajn lidi, které jsem tam potkal. Jasně, že vím jak se Ústí pořád mění atd. jenže romantická vzpomínka zkomolená dávkou idealismu a místní mlhy mi už zůstane. Jo, když se objeví zakázka z Ústí a navíc z legendárního činoheráku znamená to pro mně pěknej zásek s jemným úsměvem na tváři.


placky 25mm, připínací
http://www.placker.cz/

Žádné komentáře:

Okomentovat