Placky 25mm, připínací, placky 44mm přípínací, placky 25mm magnetky, placky 44mm magnetky. Letáčky se postrácejí, placky od plackera zůstanou.

čtvrtek 21. listopadu 2013

Placky jako gramofonová deska

Dostal jsem chuť se probrat nafocenými zakázkami z léta a našel tenhle skvělý nápad. Zákazník si dodal jasný koncept podle, kterého jsem mohl placku graficky připravit. Za mně je výsledek super i na straně zákazníka vládla spokojenost. Na práci mně baví, když to jde prostě všechno OK. Samozřejmě jsem rád, když zákazníci dodávají hotová data (fakt jo), ale někdy je lepší poslat hrubou skicu a připravit návrh u nás. Můžeme tím ušetřit hromadu času a vzorků při tisku, stojí to obvykle od 30,- do 120,- Kč za grafickou přípravu. Vyplatí se mít placky ve 100% kvalitě než si zkazit celou várku placek špatnými daty.


http://www.placker.cz/?page=ceny

Žádné komentáře:

Okomentovat