Placky 25mm, připínací, placky 44mm přípínací, placky 25mm magnetky, placky 44mm magnetky. Letáčky se postrácejí, placky od plackera zůstanou.

úterý 26. února 2013

Začátek spolupráce s kapelou The Radicals

Krom výroby placek pracuji jako grafik. Kapela mně oslovila kvůly pomocí se svým merchandise. První schůzka dopadla v pohodě a přišlo mi, že můžeme najít společnou cestu, která nás bude bavit. Začal jsem redesignem stávajícího loga, zachoval jsem původně navržené prvky, které byly ok, ale logo jsem celé znovu přeskládal, překreslil a nakreslil nové typo. Dohodli jsme se na poměrně neotesaném zjevu loga, které se tak vzdálilo dokonalým, ale často trochu studeným vektorům. Důležité bylo zachovat příjemný ruční charakter. Čast merchandise si chtějí členové kapely realizovat samy, což je složitější cesta, ale rozhodně sympatická. Nyní pracuji na dalších designech a rozvijíme merchandise, s ohledem na výrobní možnosti i rozměry kapely atd. což je zajimavý a zábavný zaroveň. Samozřejmě kapele dodávám placky. 


 
www.placker.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat